środa, 27 października 2010

Zgrany duet - Bourjois Healthy Mix

Parę tygodni temu skończyłam nareszcie podkład Maybelline Superstay 24H (cieszę się niezmiernie) i zakupiłam Bourjois Healthy Mix - owocowy podkład rozświetlający (nr 52 Vanilla).

Dla mnie ten podkład jest rewelacyjny.
+ dobrze się rozprowadza
+ nadaje świeży, naturalny wygląd,
+ jest lekki,
+ pięknie pachnie,
+ ma pół-matowe wykończenie,
+ jest wyposażony w pompkę, co ułatwia aplikację



Korektor pod oczy Bourjois Healthy Mix
+ maskuje zaczerwienienia,
+ dobrze kryje,
+ przyjemna konsystencja i zapach,
+ fajnie się rozprowadza

Jego jedynym minusem jest to, że troszeczkę podkreśla zmarszczki.

Jestem zadowolona i z podkładu i z korektora.
A Wy? Używacie lub używaliście tego podkładu i korektora?
Czekam na opinie :)



Pozdrawiam, Martuśka

4 komentarze:

  1. Używam MAC Studio Sculpt i PRO Longwer korektora. Czy ten pokład nie robi się na twarzy nieco pomarańczowy? Wczoraj testowałam go na swojej przyjaciółce i na niej właśnie robił się taki poparzono pomarańczowy.
    Weronika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mojej twarzy nic się takiego nie dzieje.
    Może był za ciemny albo nie jest odpowiedni dla cery koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  3. AJ czemu ja cie dopiero teraz odkryłam :) blog cudowny oczywisce obserwuje :))
    www.maddeningsyt.blogspot.com
    zapraszam do mnie i zachęcam do kliknieca OBSERWUJ:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używałam go na lato, dla mnie byłby troszkę za lekki na zime, ale bardzo go lu bilam. Ożywiał moją twarz

    OdpowiedzUsuń