czwartek, 21 października 2010

Dzisiejsze zakupy...

No to zaczynamy (niema tego dużo) :)

- Queen Helen Natural Facial Scrub Aloe Vera - 2,19Ł

Opis produktu:
Delikatny peeling pozwalający na głębokie i dokładne oczyszczenie skóry wraz z jednoczesnym jej nawilżeniem. Usprawnia regenerację naskórka. Aloes dzięki działaniu bakteriobójczemu wnika głęboko w pory skóry i skutecznie je oczyszcza na długi czas. Jest znakomitym środkiem myjącym skórę. Przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Może być stosowany codziennie.


- Gazeta InStyle z kremem do rąk L'Occitane - 3,60Ł

 Opis produktu:
Krem do rąk o bogatej konsystencji wzbogacony w 20% masła shea
Intensywnie chroni, odżywia i nawilża skórę
Zawiera miód, olejek migdały i olejek kokosowy
Łatwo się rozprowadza i szybko wchłania
Zapobiega wysuszeniu skóry dłoni i łagodzi podrażnienia.




- Lakiery do paznokci Glo Baby Glo! (primark) - 2Ł (jeden)


                    od lewej: nie ma nazwy ale ma przepiękny liliowy kolorek; z prawej Chrome Caramel



 - Zestaw The Body Shop: żel pod prysznic, masło do ciała, peeling do ciała, mydło oraz myjka - 8Ł
 (Sweet Lemon)


  


 No i to już wszystko :)



Pozdrawiam, Martuśka 

4 komentarze:

  1. hejka gdzie kupilas ten scrub??

    OdpowiedzUsuń
  2. U ciapatego w sklepie na Croydonie :) Chciałam wersje miętową ale nie było. Ten scrb jest świetny, pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taak, rzeczywiście początki najgorsze, ja też dopiero nie dawno zaczęłam ;)
    Zobaczyłam twój komentarz u mnie, oczywiście już obserwuję, mam nadzieję, że ty mnie też i będziemy się kontaktować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuuuurczę, muszę koniecznie kupić sobie miętową maseczkę Queen Helen! Strasznie mnie ciekawi i na szczęście można ją już w Polsce dostać, hehe :) Subowałam!

    OdpowiedzUsuń