sobota, 16 października 2010

Tusz - Maybelline the colossal volum express

Dziś chciałabym Wam przedstawić tusz, którego używam do codziennego makijażu. Miałam już wiele tuszy z których nie byłam zadowolona, ten okazał się dobry,  
ale ...







... jego zadaniem jest pogrubienie rzęs.  
 Ja niestety tego nie zauważyłam ... 

 Plusy:
+ wydłuża
+ cena
+ doskonała szczoteczka
+ bardzo wydajny
+ termin ważności to 6 miesięcy

Minusy:
- długo się zmywa
- nie pogrubia

Przygotowałam dla Was pare fotek moich naturalnych rzęs i po pomalowaniu tuszem...








 Ocena: 4/5



Czy któraś z Was też miała do czynienia z tym tuszem? 
Piszcie, chętnie poznam opinie :)


Pozdrawiam, Martuśka                                                                                                                                                     

3 komentarze:

  1. Mam ten tusz w kolorze sliwki i niby jestem z niego zadowolona ale denerwuje mnie opsypywanie i kruszenie sie w ciagu dnia ;/
    Nie wiem czy skusze sie na niego ponownie....


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. beznadziejna jakoś... strasznie się sypie i po paru godzinach ten tusz jest na policzkach a nie na rzęsach

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się odbija ten tusz na dolnych rzesach co jest najbardziej wkurzające...

    OdpowiedzUsuń